Dela nyhet
Schema för körning, tvätt mm
5 nov 2018 2 kommentarer
På föräldramötet ställdes en förfrågan om administrativ hjälp till tränarna, till detta utsågs Emmelia Haglind (Viggos mamma) och Stina Karlsson (Linus mamma). På föräldramötet togs också beslut om att vi ska ha ett schema för körningar, tvätt, sekretariat och kiosk. Vi har därför tagit fram ett schema enligt nedan;
Datum | Spelplats | Tid | Tvätt | Kiosk | Sekretariat | Körning |
Sön 25 nov | Skogshaga sporthall Västervik | 14:00 | Alex S | - | - | Alex S, Alexander H, Alfons T, Alfred J, Alvin S, Cesar B |
Sön 2 dec | Oskarshamns sporthall A-hall | 10:00 | Viggo H | Noel L, Zeb Å | Filip H, Folke F | - |
Sön 20 jan | OG hallen Nybro | 14:00 | Elias P | - | - | Elias P, Viggo H, Filip H, Folke F, Gunnar T, Linus S |
Sön 10 feb | Allaktivitetshuset Rockneby | 10:00 | Jacob L | - | - | Jacob L, Jonathan W, Melvin C, Noah R, Noel L, Zeb Å |
Sön 3 mar | Oskarshamns sporthall B-hall | 10:00 | Zeb Å | Alfons T, Alfred J | Alex S, Alexander H | - |
Om det är något av tillfällena som man har förhinder ansvarar man själv för att kontakta och byta med någon annan. Kontaktuppgifter finns i Svenska lag appen Craftstadens IBK - Team 08.
Vid de tillfällen man har ansvar för kiosken eller sekretariatet är det viktigt att komma minst 30 minuter innan för att ställa iordning. Emmelia och Stina finns på plats för att hjälpa till och starta igång kiosken. När man kör behöver man ha plats för 4 barn.
Kommentarer
Renée Magnusson 5 nov 2018
Bra ni fixat 👍🏻
Stina Karlsson 9 nov 2018
Filip byter med Alvin i sekretariatet 2dec.
Filip behöver även byta körningen 20 januari. Kan någon byta med honom?